Origami - Bokbinderi - Kort

Äntligen

Kategori: Bilder



Äntligen funkar internet som det ska här. Bara en vecka senare ungefär. Fast igår såg jag på tv om ett samhälle som snart stod utan internet nästan. De har inte tillgång till bredbandsuppkoppling utan kör bara med uppringt modem. Hur många kommer ihåg det? Visst känns det som en evighet sen men egentligen inte. Jag tror att Telia räknar med att alla har bredband idag och var på väg att ta bort modemuppkopplingen tror jag. Kvar blev någon mobil uppkoppling eller nåt sånt.

Imorgon ska vi redovisa våra böcker vi gjort hittills. Vi skall också börja ta isär tryckta böcker som har mjuka pärmar för att sätta ihop dom. Jag har hittat några böcker på antikvariat. Men det är så svårt att hitta några titlar som tilltalar mig. Jag får genomsöka antikvariat lite mer efter böcker jag kan tänkas läsa. Jag har inte hittat några titlar än jag vill läsa bland dom böcker jag köpt.

Vilket kanonväder det har varit idag! Otroligt varmt och soligt, sommar igen.

KOMMENTARER:

  • Catarina säger:
    2011-09-30 | 14:15:28

    Vilken idyllisk bild.



    Vi hade också jättefint väder här i onsdags. Jättesoligt o supervarmt. Igår o idag så har det varit fortfarande varmt, men inte lika varmt o det har varit molnigt.

  • pappa säger:
    2011-09-30 | 21:48:53

    Mmmmm, men det är väl bra att internet inte funkar så snabbt...

    roligare att binda böcker då....

Kommentera inlägget här: