Origami - Bokbinderi - Kort

Trött

Kategori: Bilder



Åh, idag har jag varit jättetrött. Det verkar som hela klassen var lite trött idag. Ska lägga mig tidigt.

Jag har tränat på Friskis och Svettis idag för första gången på evigheter. Det gick bra trots min hosta. Jag har inte hostat mycket alls idag. Jag hoppas att jag ska sova gott i natt efter träningen.

Det är några får i en hage som brukar bräka när jag cyklar in till samhället. Blir alltid lika överraskad varje gång att de är där, mitt bland hus och trädgårdar.

KOMMENTARER:

  • Catarina säger:
    2011-08-30 | 21:52:55

    hi hi, och jag som brukar ha får utanför fönstret på jobbet, tvärs över vägen. Det är väl härligt med får?



    Låter kul med Friskis o Svettis, får hoppas att du fick träffat lite nytt folk. Får ta det lugnt nu i början tills du har blivit helt bra.

Kommentera inlägget här: